»Vedno več je tujih podjetij, ki se odločajo za prodajo tudi slovenskim potrošnikom, prav tako avtomatski prevajalniki omogočajo hitro jezikovno prilagoditev spletnih strani. V prvi vrsti je tako treba vedno najprej poiskati in tudi preveriti podatke o prodajalcu.«
»Ponudniki skušajo potrošnike zvabiti v hiter nakup bodisi z visokimi popusti ali izredno nizkimi cenami za izdelke, ki so zelo popularni. Spletne strani so prevedene v slovenski jezik, kar pa še ne pomeni, da gre za slovenskega prodajalca.«
»Vedno najprej poiščite in preverite podatke o prodajalcu. Preverite sedež podjetja, telefonsko številko, elektronsko pošto in račun, s katerim poslujejo. Na različnih socialnih omrežjih in spletnih forumih lahko preverite, kakšne izkušnje imajo z dotičnim podjetjem drugi potrošniki.«
»Zato prodajalce opozarjamo, naj ob prodaji ne posredujejo svojih podatkov o bančnih karticah. Kupcu naj sporočijo le številko bančnega računa, kamor se nakaže kupnina.«
»Poostrili bomo izvrševanje zakonov o varnosti izdelkov in pravil o varstvu potrošnikov. Ne gre le za zaščito potrošnikov, ampak tudi za zelo resno vprašanje enakih pogojev za evropska podjetja, saj se od njih pričakuje, da konkurirajo prodajalcem, ki ne upoštevajo naših pravil.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju